Afișare istoric client în funcție de adresa de livrare selectată în aplicația NexusEasyRetail-Catering

Am modificat fereastra de vizualizare a detaliilor și istoricului unui client din aplicația NexusEasyRetail - Catering (v.20.23.21).

Astfel, în cazul în care comanda curentă are specificat un client și o adresă de livrare, atunci în fereastra de vizualizare a detaliilor și istoricului unui client vor fi afișate comenzile livrate până în acel moment la punctul respectiv de livrare.
În plus, butonul "Salvez" va deveni "Reia comandă". În cazul în care sună un client care dorește să comande aceleași produse cerute pe o comandă anterioară recentă, atunci este suficient ca operatorul sa identifice comanda, să o selecteze și să apese "Reia comandă", fără a mai fi necesară căutarea produselor rând pe rând.

În cazul în care nu este specificată adresa de livrare atunci în fereastra de vizualizare a detaliilor și istoricului unui client vor fi afișate toate vânzările efectuate pe clientul curent, functionalitate existentă până în prezent.