In aplicatia Xecutive.EcrPrint, in pagina Setari s-au adaugat setarile:

  • "Gestioneaza eroarea 2101 in fereastra de gestionare a erorilor, la imprimanta fiscala Datecs" - aceasta setare se stabileste pentru imprimantele la care eroarea 2101, bonul nu a fost tiparit, intervine in urma unei cauze reale si astfel, eroarea trebuie gestionata in fereastra de gestionare a erorilor
  • "Verifica produse netiparite pe bonul fiscal, la imprimanta fiscala Datecs" - aceasta setare se stabileste pentru ca in urma tiparirii fiecarui bon fiscal, sa se interogheze valoarea totala inregistrata in imprimanta si sa se verifice daca exista produse netiparite de pe ultimul bon trimis catre tiparire

    La data de 25 Iunie 2013 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Setari pentru imprimanta Datecs: afisare fereastra de gestionare a erorilor pentru eroarea 2101; verificare produse netiparite pe bonul fiscal prin modificarea procedurilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Print.

    Această modificare de procedră o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 13.33.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

    Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

    | v.13.33.0 | Nexus Media