1. Prezentarea serviciilor

a. Backup Cloud. Acest contract reglementează prestarea serviciului de backup, pentru bazele de date ale CLIENTULUI din Nexus ERP, într-o locaţie Cloud pusă la dispoziţie de către FURNIZOR. Serverele de backup se află într-un centru de date şi sunt gestionate de către FURNIZOR

b. Backup Integrat. În Nexus ERP au fost dezvoltate instrumente speciale care se integrează cu acest serviciu de backup pentru a face întreg procesul, de la setup-ul serviciului până la backupul periodic, cât mai simplu şi în acelşi timp cât mai sigur.

c. Securitate şi siguranţă. FURNIZORUL a folosit cele mai moderne tehnologii pentru a asigura atât securitatea transferului de date, cât şi siguranţa stocării datelor şi a dezvoltat o aplicaţie proprie care gestionează pe server managementul backup-urilor.

  • Backup-ul se realizează direct din Nexus ERP, după o verificare în prealabil a integrităţii bazei de date, urmează imediat procesări înlănţuite care să nu vor permite o eventuală alterare a fişierului de backup către un nedorit atac ransomware.
  • Înainte de transfer, fişierul de backup al bazei de date este, mai întâi, criptat (obligatoriu) cu o cheie setată în prealabil de către CLIENT.
  • Accesul, din Nexus ERP la serviciul API BackupManager, se face printr-o conexiune securizată şi o autentificare de tip Oauth2.
  • Chiar dacă datele sunt deja criptate, transferul datelor se face folosind un serviciu FTPS (cunoscut ca FTP-SSL sau FTP Secure).
  • Serverele folosesc unităţi de stocare noi, de tip Enterprise Server şi acestea sunt montate, pentru siguranţa datelor, cate două în RAID1 (mirroring).
  • Serverele FURNIZORULUI se găsesc într-un DataCenter cu acces fizic securizat, iar accesul remote la servere este strict limitat la administratorii serviciului.

d. Frecvenţă backup. FURNIZORUL, din punctul de vedere al frecvenţei cu care se va realiza backupul, pune la dispoziţie trei tipuri de servicii:

  • Backup-uri cu frecvenţa zilnică pentru zilele lucrătoare - se vor realiza zilnic de luni până vineri.
  • Backup-uri cu frecvenţa săptămânală - se vor realiza în weekend-uri.
  • Backup-uri cu frecvenţa lunară - se vor realiza în primul weekend din lună.

e. Stocare backup. FURNIZORUL, din punctul de vedere al capacităţii de stocare, pune la dispoziţie mai multe oferte: 120GB, 80GB, 50GB, etc.

f. Serviciu multisocietate. Serviciul se contractează per client şi server Nexus ERP, iar clientul poate include la backup, din cadrul serverului său, bazele de date pe care le doreşte. Desigur, cu condiţia să se încadreze în spaţiul de stocare contractat.

g. Spaţiu necesar. CLIENTUL va trebui să achiziţioneze un spatiu de stocare cel puţin dublu faţă de dimensiunea bazelor de date pe care intenţionează să le salveze. Aceasta deoarece, copierea unui backup nou presupune păstrarea pentru o perioadă a cel puţin un backup anterior. Mai mult, este recomandată păstrarea a mai multor versiuni de backup, făcute în zile diferite.

h. Spaţiu excedentar. Dacă spaţiul de stocare total al contului depăşeşte spaţiul ultimei sesiuni de backup, automat vor fi reţinute până la trei backup-uri anterioare pentru fiecare bază de date în parte.

i. Spaţiu insuficient. Dacă spaţiul de stocare total al contului este mai mic ca backup-ul copiat, CLIENTUL va fi atenţionat să achiziţioneze un abonament superior sau să renunţe la salvarea unor baze de date. Dacă CLIENTUL nu va da curs acestei solicitări, FURNIZORUL va limita automat spaţiul de stocare la spaţiul de stocare contractat.

j. Restaurare backup. CLIENTUL va putea descărca direct din Nexus ERP ultimul backup folosit şi în continuare va putea sa-l de-cripteze şi sa-l restaureze. De asemenea, CLIENTUL poate cere FURNIZORULUI să-i pună la dispoziţie pentru descărcare, prin-un serviciu terţ de tansfer de date (de exemplu: WeTransfer), toate versiunile de baze de date pe care acesta le are stocate pe server.

k. Criptarea datelor. CLIENTUL în momentul setup-ului serviciului va trebui să seteze o parola/cheie folosită la criparea fişierelor de backup. Acesta va trebui să aibă în vedere să reţină şi să păstreze această parolă, deoarece în lipsa acesteia nu va putea să de-cripteze şi să folosească backup-ul.

l. Autentificare. CLIENTUL în momentul setup-ului serviciului va trebui să seteze o parola/cheie folosită la criparea fişierelor de backup. Acesta va trebui să aibă în vedere să reţină şi să păstreze această parolă, deoarece în lipsa acesteia nu va putea să de-cripteze şi să folosească backup-ul.

m. Notificări automate. Zilnic aplicaţia BackupManager de pe serverul FURNIZORULUI va audita situaţia curentă a contractelor existente şi va notifica atât CLIENTUL, cât şi FURNIZORUL dacă va întâlni situaţii neconforme. CLIENTUL va primi notificările pe adresa de email setată în contract: (adresa de email specificata la crearea comenzii online).

  • Lipsa ultimului backup.
  • Depăşirea pragului de 80% privind încărcarea spaţiului de stocare contractat.
  • Emitere factură proforma cu 10 zile în avans, pentru prelungirea perioadei contractuale.
  • Săptămânal se va transmite un raport cu situaţia backup-urilor.

n. Docomentaţie setup. Întreaga procedură de setup a serviciului a fost publicată de către FURNIZOR pe site-ul său la următorul link https://www.docs.nexuserp.ro/articol/setup-ul-serviciului-backup-cloud-integrat/4514. Acesta este un serviciu care, din punctul de vedere al CLIENTULUI, după setare şi activare funţionează automat pe întreaga perioadă contractată.

o. Compatibil GDPR. Serviciul nostru este compatibil cu cerinţele GDPR (Regulamentul General Privind Protectia Datelor), şi anume:

  • În primul rând, Regulamentul General Privind Protectia Datelor, prevede obligativitatea realizări backup-urilor periodice a datelor noastre.
  • Backup-ul este criptat cu o cheie cunoscută doar de către proprietarul datelor.
  • Backup-urile sunt stocate într-un server pe teritoriul României.
  • Transferul datelor în locaţia de stocare se face doar prin conexiuni criptate.
2. Durata şi plata contractului

a. Durata contractului. Contractul se încheie pentru o perioadă de un an şi intră în vigoare la data de: (data specificata la crearea comenzii online)

b. Reînoire automată. Contractul se va reînoi automat, an de an, dacă nici una dintre părţi nu notifică dorinţa de încetare a prezentului contract sau dacă FURNIZORUL doreşte continuarea serviciilor reglementate de un contract nou.

c. Plata anuală. Plata contractului se va face anual, în avans, şi are ca termen limită de plată o zi în avans faţă de ziua intrării în vigoare a contractului.

d. Preţul contractului. Lista de preţuri este publicată în pagina de unde CLIENTUL face comanda serviciului. Anual, la reînoirea abonamentului, FURNIZORUL va transmite o factură profroma cu preţul existent pentru următorul an.

e. Factură proforma. Pentru a evita o eventală întrerupere a serviciilor datorată neplăţii la reînoirii abonamentului, FURNIZORUL va emite o factură proforma cu cel puţin 10 zile în avans faţă de termenul limită de plată şi o va transmite prin email către adresa din contract.

f. Plata cu cardul sau virament bancar. Plata proformei se poate face cu cardul pe site-ul https://pionier.contclient.ro/. Deasemenea, plata se mai poate face prin virament bancar în unul din conturile care apar în factura proforma.

g. Oprirea abonamentului.

  • CLIENTUL poate opta să oprească continuarea abonamentului pe site-ul https://pionier.contclient.ro/, în secţiunea Contracte Servicii. Serviciile vor continua să fie prestate până la finalizarea abonamentului curent.
  • De asemenea, FURNIZORUL poate opta, din diverse motive, să nu prelungească abonamentul CLIENTULUI.

g. Rezilierea contractului de către FURNIZOR. Neplata la timp a obligaţiilor rezultate din acest contract va conduce la întreruperea serviciilor prestate de către FURNIZOR şi la rezilierea ulterioară unilaterală a contractului.

h. Rezilierea contractului de către CLIENT. CLIENTUL poate să înceteze prezentul contract unilateral, în orice moment, în urma trimiterii unei notificări. CLIENTUL trebuie să aibă în vedere că sumele plătite deja nu-i vor fi rambursate şi că va putea avea acces la servicii până la sfârşitul perioadei facturate şi plătite.

i. Încetarea ca urmare a nerespectării contractului.

  • Dacă oricare dintre părţi încalcă acest Contract sau Politica de utilizare acceptabila a serviciilor, cealaltă parte are dreptul să solicite încetarea contractului încălcat în urma trimiterii unei notificări.
  • În cazurile în care încălcarea poate fi remediată în termen de maxim 30 de zile, atunci partea care încetează contractul trebuie să transmită părţii care a încălcat contractul o notificare şi să ofere posibilitatea remedierii încălcării într-o perioada considerata acceptabila si cuprinsă între 1 şi 30 de zile.
  • FURNIZORUL va putea suspenda serviciile către CLIENT până la o eventuală remediere sau încetare definitivă a serviciilor, dacă va considera că serviciile sale sunt afectate de către CLIENT într-un mod în care şi alţi clienţi ai FURNIZORULUI sunt afectaţi.

j. Ştergerea datelor. După rezilierea contractului Furnizorul va şterge din serverele pe care le operează, în cel mai scurt timp posibil, toate backup-urile CLIENTULUI şi inclusiv salvarile făcute. CLIENTUL are posibilitatea să-şi salveze datele înainte de întreruperea serviciilor şi rezilierea prezentului contract.

3. Drepturile acordate şi restricţii

Toate drepturile acordate în baza acestui Contract sunt neexclusive şi netransferabile şi se aplică atât timp cât nici CLIENTUL, nici Utilizatorii săi nu încalcă prezentul contract şi Politica privind utilizarea acceptabilă.

a. Servicii online. CLIENTUL poate să utilizeze Serviciile online după cum se specifică în prezentul contract.

(i) Termenii serviciilor online. Termenii serviciilor online în vigoare la data la care CLIENTUL comandă sau reînnoieşte abonamentul pentru un Serviciu online se vor aplica pe durata abonamentului aplicabil. În cazul Serviciilor online care sunt facturate periodic în funcţie de consum, Termenii Serviciilor online curente la începutul fiecărei perioade de facturare se vor aplica utilizării din perioada respectivă.

(ii) Suspendarea. FURNIZORUL are dreptul să suspende utilizarea unui Serviciu online pentru perioada în care CLIENTUL încalcă Politica privind utilizarea acceptabilă, nu plăteşte sumele datorate sau nu răspunde la o pretenţie referitoare la o presupusă încălcare a prevederilor legale. FURNIZORUL va trimite o notificare CLIENTULUI înainte de suspendarea unui Serviciu online, atunci când acest lucru este rezonabil.

(iii) Proprietatea datelor CLIENTULUI. CLIENTUL acordă Furnizorului dreptul de a găzdui, utiliza, procesa, afişa şi transmite Conţinutul CLIENTULUI pentru a presta Serviciile în baza şi în conformitate cu prezentul Contract. CLIENTUL are răspunderea exclusivă în ceea ce priveşte acurateţea, calitatea, integritatea, legalitatea, certitudinea şi caracterul oportun al Conţinutului datelor şi obţinerea tuturor drepturilor asociate Conţinutului necesar Furnizorului pentru a presta Serviciile. CLIENTUL va asigura şi va păstra toate drepturile necesare privind Datele CLIENTULUI pentru ca FURNIZORUL să ofere Serviciile online CLIENTULUI fără a încălca drepturile niciunei terţe părţi şi fără a crea alte obligaţii pentru FURNIZOR faţă de CLIENT sau faţă de orice terţă parte. FURNIZORUL nu-şi asumă şi nu-şi va asuma nicio obligaţie cu privire la Datele CLIENTULUI sau la utilizarea Serviciului, în afara celor prevăzute în mod expres în acest contract sau după cum impune legea aplicabilă.

(iv) Răspunderea pentru conturi. CLIENTUL este responsabil pentru păstrarea confidenţialităţii tuturor acreditărilor de autentificare private asociate cu utilizarea de către CLIENT a Serviciilor online. CLIENTUL trebuie să informeze imediat serviciul de asistenţă pentru clienţi în legătură cu toate abuzurile posibile legate de conturile CLIENTULUI sau de acreditările de autentificare ori în legătură cu orice incident de securitate asociat cu Serviciile online.

b. Rezervarea drepturilor. Produsele şi serviciile FURNIZORULUI sunt protejate prin dreptul de autor şi alte legi şi tratate internaţionale privind drepturile de proprietate intelectuală. FURNIZORUL îşi rezervă toate drepturile care nu sunt acordate în mod expres în acest contract. FURNIZORUL deţine toate drepturile de proprietate şi de proprietate intelectuală asupra şi în ceea ce priveşte Serviciile, lucrările derivate din acestea şi orice element dezvoltat sau livrat de către FURNIZOR sau în numele FURNIZORULUI în baza prezentului Contract.

c. Restricţiile. CLIENTUL are dreptul să utilizeze Serviciile doar în conformitate cu termenii prezentului contract. CLIENTUL nu are dreptul şi nu poate determina sau permite altor persoane:

  • (1) Să modifice, dezvolte lucrări derivate, descompună, decompileze, să aplice procedura de inginerie inversă, să reproducă, republice, descarce sau să copieze orice parte a Serviciilor (inclusiv structuri de date sau materiale similare generate de programe);
  • (2) Să acceseze sau să folosească Serviciile pentru a construi sau susţine, în mod direct sau indirect, produse sau servicii concurente pentru FURNIZOR;
  • (3) Să licenţieze, vândă, transfere, cesioneze, distribuie, externalizeze, permită folosirea simultană (timesharing) sau să externalizeze, să exploateze din punct de vedere comercial sau să pună Serviciile la dispoziţia niciunei terţe părţi în alt mod decât este permis prin prezentul Contract.
  • (4) CLIENTUL nu are dreptul să dezactiveze, să modifice sau să încerce în alt mod să evite orice mecanism de facturare care măsoară utilizarea Serviciilor online de către CLIENT.
  • (5) Cu excepţia cazurilor permise în mod expres în prezentul contract sau în documentaţia Produsului, CLIENTUL nu are dreptul să distribuie, să sublicenţieze, să închirieze, să dea în leasing, să revândă sau să transfere Serviciile, în întregime sau parţial, nici să le utilizeze pentru a oferi servicii de găzduire unei terţe părţi.

4. Garanţii

a. Garanţie limitată.

(i) Produse software. FURNIZORUL garantează că fiecare versiune a Produsului software se va comporta în mod substanţial conform descrierii din documentaţia aplicabilă. Dacă nu se întâmplă acest lucru, iar CLIENTUL trimite o notificare către FURNIZOR, atunci FURNIZORUL, la alegerea sa, (1) va returna suma plătită de CLIENT pentru abonamentul aferent şi va închide subscripţia sau (2) dacă solicitarea CLIENTULUI va fi considerată validă FURNIZORUL va modifica/repara Serviciul.

(ii) Servicii online. FURNIZORUL garantează că Serviciu online va funcţiona cu un uptime de minim 99,9% calculat la nivelul unui an. Această garanţie ia în calcul doar infrastructura FURNIZORULUI, nu şi diverse nefuncţionalităţi în infrastructura CLIENTULUI - cum ar fi networking defectuos, lipsă internet sau firewall ne-configurat corespunzător, etc. Dacă FURNIZORUL nu respectă uptime-ul garantat, iar CLIENTUL trimite o notificare către FURNIZOR, atunci FURNIZORUL va recompensa CLIENTUL cu prelungirea abonamentului cu o luna calendaristică. În cadrul unui luni calendaristice se poate acorda maxim o prelungire reparatorie de o lună, iar în cadrul unui an de contract se pot acorda maxim 3 prelungiri reparatorii de o lună.

(iii) Măsuri reparatorii. Măsurile reparatorii de mai sus sunt singurele de care poate beneficia CLIENTUL în caz de încălcare a garanţiilor prevăzute în această secţiune. CLIENTUL renunţă la toate pretenţiile privind încălcarea garanţiei, dacă nu au fost ridicate în perioada de garanţie.

(iv) Perioadă de garanţie. Perioada de garanţie pentru acest contract, cu plata lunară de tip abonament, este luna curentă a subscripţiei pe perioada de valabilitate a contractului şi plata la timp a abonamentului. CLIENTUL nu poate cere garanţii într-o perioadă în care Contractul nu este valabil sau a fost încălcat (nu a fost semnat, a fost reziliat, etc) sau atunci când Contractul nu a fost plătit la timp.

b. Excluderile.

Garanţiile din prezentul contract nu acoperă problemele cauzate de accidente, abuzuri sau utilizarea inconsecventă cu prevederile prezentului contract, inclusiv de nerespectarea din partea CLIENTULUI a cerinţelor minime de sistem, conexiune şi asigurarea securităţii.

Lucrările de întreţinere anunţate din timp privind: actualizarea aplicaţiilor, actualizarea sistemului de operare sau upgrade-uri hardware ale serverelor nu pot fi considerate întreruperi ale serviciilor online.

De asemena, exceptii de la asigurarea garanţiei sunt situaţiile de forta majora in care FURNIZORUL nu are posibilitatea prin forţe proprii să asigura o bună funcţionare a serviciilor sale, cum sunt: razboaie, calamităţi naturale, indisponibilitatea sau întreruperea comunicaţiilor, incendii, atacuri hackeri (DDOS, etc), nefuncţionarea corecta a unui software oferit de o terţă parte (drivere, sisteme de operare, etc), cutremure, embargouri, actiuni ale autoritatilor legale şi altele asemena.

c. Declinarea răspunderii.

Cu excepţia garanţiilor limitate de mai sus, FURNIZORUL nu acordă nicio garanţie sau condiţie pentru Servicii şi refuză să acorde alte garanţii exprese, implicite sau statutare pentru Servicii, inclusiv garanţii privind calitatea, titlul de proprietate, neîncălcare a prevederilor legale, vandabilitatea şi adecvarea la un anumit scop.

5. Limitarea răspunderii

Pentru fiecare Produs sau Serviciu, răspunderea maximă, agregată a fiecărei părţi faţă de cealaltă parte, conform acestui contract, se limitează la daunele directe stabilite în mod definitiv la o valoare care să nu depăşească suma pe care CLIENTUL o plăteşte ca abonament lunar pentru serviciul respectiv pe durata acestui contract, în următoarele condiţii:

a. Servicii online.

În cazul Serviciilor online, răspunderea maximă a Furnizorului faţă de CLIENT pentru orice incident care a determinat ridicarea pretenţiei nu va depăşi suma pe care CLIENTUL a plătit-o pentru Serviciul online în cauză pentru luna curentă, cu condiţia ca, în niciun caz, răspunderea agregată (cumulată) a Furnizorului pentru oricare Serviciu online şi pe parcursul întregii luni să nu depăşească suma plătită pentru Serviciul online pe parcursul acelei luni.

b. Excluderile.

În niciun caz, niciuna dintre părţi nu va fi răspunzătoare pentru pierderile de venituri sau pentru niciun fel de daune indirecte, speciale, subsecvente, incidente, punitive sau exemplare ori daune pentru pierderea utilizării, nerealizarea de profit ori venituri, pentru întreruperea activităţii sau pierderea de informaţii cu caracter comercial, din orice motiv sau conform oricărei teorii privind răspunderea.

c. Excepţiile.

Limitarea răspunderii, în baza acestei secţiuni, nu se aplică încălcării drepturilor de proprietate intelectuală ale celeilalte părţi.

6. Diverse

a. Notificări. Între cele două părţi contractante, atunci când va fi cazul, se vor trimite notificări electronice, prin e-mail. Adresele de e-mail pentru corespondenţă sunt următoarele - pentru CLIENT: (adresa de email specificata la crearea comenzii online), iar pentru FURNIZOR: backup@nexuserp.ro

Notificările vor intra în vigoare la data trimiterii. Ambelor părţi le revine responsabilitatea de a se asigura că adresa de e-mail pentru notificări este corectă şi actuală. Toate notificările trimise prin e-mail la această adresă vor intra în vigoare la data trimiterii, indiferent dacă primiţi sau nu e-mailul respectiv.

b. Cesiunea. CLIENTUL nu are dreptul să cesioneze prezentul contract nici în întregime, nici parţial. Toate cesiunile interzise vor fi nule şi vor conduce la rezilierea contractului.

c. Nulităţi parţiale. În cazul în care orice parte din prezentul contract va fi considerată inaplicabilă, restul documentului va rămâne valabil şi în vigoare.

d. Renunţare. Imposibilitatea de a aplica o prevedere din prezentul contract nu va constitui o renunţare la aceasta.

e. Fără agenţii. Prezentul contract nu creează o agenţie, un parteneriat sau o asociere.

f. Lipsa beneficiarilor terţă parte. Nu există beneficiari terţă parte în cadrul prezentului contract.

g. Utilizarea contractorilor. Compania Pionier Software srl poate utiliza contractori pentru furnizarea serviciilor, dar va fi răspunzătoare pentru prestaţia lor, conform prevederilor acestui contract.

h. Legea aplicabilă şi locul de judecată. Prezentul acord va fi guvernat de legilor din România. În cazul în care Furnizorul înaintează o acţiune în justiţie având drept scop executarea prezentului contract, Furnizorul va înainta acţiunea respectivă în jurisdicţia în care îşi are sediul Clientul. În cazul în care Clientul înaintează o acţiune în justiţie în vederea punerii în executare a prezentului contract, acesta va înainta acţiunea respectivă în localitatea Iaşi România . Această alegere a jurisdicţiei nu împiedică pe niciuna dintre părţi să solicite, în orice jurisdicţie competentă, obţinerea unei hotărâri judecătoreşti cu privire la încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală.

i. Întregul contract. Prezentul document reprezintă întregul acord privind obiectul stipulat şi prevalează faţă de toate comunicările anterioare sau actuale. În cazul unui conflict între oricare dintre documentele din prezentul contract, care nu este rezolvat în mod expres în aceste documente, termenii acestor documente vor guverna în ordine descendentă, după cum urmează: (1) acest contract, (2) Anexa privind licenţele şi serviciile contractate, (3) Acordurile de licenţiere ale produselor software, (4) Politica privind utilizarea acceptabilă şi (4) orice alte documente anexă ale acestui contract.

j. Menţinerea valabilităţii. Toate prevederile vor rămâne în vigoare după încetarea acestui contract, cu excepţia celor care trebuie executate doar pe durata contractului.

k. Forţă majoră. Niciuna dintre părţi nu va fi răspunzătoare pentru neîndeplinirea obligaţiilor din cauze care nu ţin de controlul rezonabil al părţilor (cum ar fi incendiile, exploziile, penele de curent, cutremurele, inundaţiile, furtunile puternice, grevele, embargourile, conflictele de muncă, acţiunile autorităţilor civile sau militare, războaiele, atacurile teroriste (incluzând terorismul informatic), calamităţile naturale, acţiunile sau omisiunile furnizorilor de servicii de internet, acţiunile sau omisiunile instituţiilor de reglementare ori guvernamentale (inclusiv promulgarea legilor, a reglementărilor ori a altor hotărâri guvernamentale care afectează furnizarea Serviciilor online)). Totuşi, această Secţiune nu se va aplica obligaţiilor dvs. de plată în baza prezentului acord.

l. Autoritatea contractantă. Dacă sunteţi o persoană care acceptă aceşti termeni în numele unei entităţi, declaraţi că deţineţi autoritatea legală de a încheia prezentul contract în numele entităţii respective.

m. Semnarea contractului. Înainte de semnarea acestui contract CLIENTUL va trebui să fie de acord şi cu celelalte documente care fac parte din contract: Politica privind utilizarea acceptabilă şi Acord GDPR.

Acesta este un contract pentru servicii prestate online şi se consideră semnat şi acceptat de către părţi în momentul în care CLIENTUL plasează comanda pe site-ul www.nexuserp.ro/comanda-backup/. CLIENTUL poate citi acest contract înainte de plasarea comenzii sale şi poate descărca acest contract, completat cu datele sale, din contul său de client aflat pe site-ul pionier.contclient.ro.

7. Semnare

Aceast contract nu necesită semnare de către părți deoarece a fost procesat automat de către FURNIZOR în baza unei comenzi online venite de la CLIENT și conform cu Legea 365/2002 cu modificările aduse prin legea 121/2006 contractele privind servicii prestate online nu necesita semnătură fizică sau electronică din partea părților.