Specificaţii Self Service Supermarket

Tipuri de activități acoperite

  • Magazine care vând produse care au coduri de bare.
  • Magazine cu produse alimentare, nealimentare, etc.
  • Magazine cu materiale de construcții, instalații și amenajari.
  • Date, Conexiuni şi Securitate

  • Siguranța și securitatea datelor este oferită de MS SQL Server.
  • Posibilitatea de lucru cu serverul de date aflat la distanță, printr-o conexiune la internet.
  • Gestionarea simultană şi centralizată a vânzărilor din mai multe magazine şi puncte de lucru.
  • Magazinele pot avea mai multe POS-uri legate la aceiasi casa/imprimanta fiscala.
  • Replicarea automată a datelor între serverul central şi serverele magazinelor distribuite în locaţii diferite.
  • Operațiunile mai delicate precum căutarea manuală a unui produs după codul de bare, ștergerea unui produs sau a întregului bon se poate realiza doar de către un utilizator - administrator, la solicitarea clientului.
  • Clienţi

  • Permite gestionarea datelor despre clienți si delegați - prin scanarea cardurilor acestora.
  • Oferă instrumente puternice pentru fidelizarea clienților: carduri fidelizare, constructor complex de promoții care permit acordarea de produse cadou, liste de prețuri speciale per clienți si grupuri de clienți, discount liber pe articol sau pe bonul fiscal...etc.
  • Realizarea de vânzări din vouchere valorice inregistrate pe clienti.
  • Vânzări

  • Emite simplu, rapid si automat bonuri fiscale.
  • Căutarea produselor se poate realiza după cod de bare, folosind diverse tipuri de cititoare simultan (Keyboard, COM, USB).
  • Căutarea produselor se poate realiza manual după codul produsului, de către un utilizator - administrator.
  • Anularea unui produs sau a unui bon se poate realiza doar de către un utilizator - administrator.
  • Închidere bonuri se poate realiza în mod fiscal, utilizând unul sau mai multe carduri bancare.
  • Închiderea bonului fie prin intermediul unui voucher valoric, scanând codul de bare al acestuia, fie prin stingerea voucherelor anterior emise pe baza de puncte de fidelitate.
  • Înregistrarea unui agent pe bonul fiscal pentru bonusarea acestuia ulterior.
  • Interfața cu utilizatorii

  • Pentru rapiditatea si eficienta operării NexusEasyRetail este adaptat pentru a lucra cu monitoare TouchScreen sau pentru utilizarea de tastaturi virtuale.
  • Fiecărui POS şi utilizator i se pot configura propriile opţiuni de lucru în mod centralizat.
  • Interfaţa de lucru este simplă, intuitivă şi fluidă în operare - nu se deschid fereste suprapuse.
  • Utilizatorii se pot autentifica simplu, dar şi foarte bine securizat, printr-o simplă atingere cu cardul - se utilizează carduri NFC / RFID.
  • Clienților li se pot pune la dispoziție de tutorialele video contextuale pentru a-i ajuta sa înțeleagă fiecare etapă a procesului de cumpărare.
  • Clienții pot solicita print-un singur click ajutorul din partea unui utilizator - administrator.
  • Imprimante şi case de marcat fiscale compatibile

  • Aclas
  • Activa
  • Carat
  • Datecs
  • Elka
  • Eltrade
  • Epson
  • Euro
  • Novitus
  • Optima
  • Orgtech
  • Partner
  • Riel
  • Sam4S
  • Sapel
  • Total
  • TotalK
  • Xkube
  • Cântare cu etichetare compatibile

  • Bizerba BS
  • Datecs
  • Dibal
  • Digi SM-100
  • Digi SM-300
  • Digi SM-80
  • EVL
  • Mettler-Toledo
  • Partner BC400