Specificaţii Soft Retail

Tipuri de activități acoperite

  • Magazine cu vânzare prin cântărire: cofetării, patiserii, carne şi preparate din carne ...etc.
  • Magazine de bunuri diverse: confecţii, bijuterii, electrocasnice ...etc.
  • Reţele de magazine: telefoane + abonamente telefonice + cartele telefonice, librărie + papetărie, brutării ...etc.
  • Supermarket cu produse diverse: alimentare, detergenţi, casă, grădină ...etc.
  • Fast-Food: patiseri, coffeeshop, braserii, steakhouse ...etc.
  • Servicii diverse: notariat, reparaţii, refill cartuse ...etc.
  • Depozit vânzări engross cu facturare.
  • Distribuţie cu van sales.
  • Date, Conexiuni şi Securitate

  • Siguranța și securitatea datelor este oferită de Microsoft SQL Server 2014.
  • Posibilitatea de lucru cu serverul de date aflat la distanță, printr-o conexiune la internet.
  • Gestionarea simultană a vânzărilor din mai multe magazine (puncte de lucru), iar în cadrul magazinelor pe mai multe POS-uri.
  • Replicarea automată a datelor între serverul central şi serverele magazinelor distribuite în locaţii diferite.
  • Clienţi

  • Permite gestionarea datelor despre clienți, delegați si adrese de livrare - adăugare, editare, ștergere, filtrare, căutare.
  • Oferă instrumente puternice pentru fidelizarea clienților: carduri fidelizare, constructor complex de promoții care permit acordarea de produse cadou, liste de prețuri speciale per clienți si grupuri de clienți, discount liber pe articol sau pe bonul fiscal...etc.
  • Încasarea comenzilor de clienți efectuate din aplicația back-office cu posibilitatea scăderii produselor din stocul rezervat aferent comenzii.
  • Consultarea detaliată a istoricului vânzărilor pe clienți direct din interfața de vânzări: cumulat, detaliat pe documente, modalități de încasare, ...etc.
  • Consultarea în orice moment a situației încasărilor pentru un bon fiscal: suma încasată de la client, suma restantă, ce urmează să fie încasată de la client, restul ce trebuie returnat clientului în cazul în care suma oferită de client este mai mare decât totalul bonului.
  • Posibilitatea de a efectua vânzări pe datorie "la caiet" - clientul poate sa achiziționeze produse și să le plătească ulterior într-una sau mai multe tranșe.
  • Stocuri

  • Posibilitatea de a vinde fără stoc sau de a bloca vânzarea în lipsa stocului.
  • Permite consultarea stocurilor tuturor magazinelor din rețea şi crearea de cereri de transferuri pentru produse.
  • Direct din interfața de vânzări, permite plasarea cererilor de aprovizionare cu transfer automat de produse de la depozitul central.
  • Permite consultarea stării produselor: cantitate stoc liber si rezervat, stoc pe numere de lot/serii, locație raft, în curs de aprovizionare.
  • Vânzări

  • În funcţie de mediul în care este folosit emite simplu, rapid si automat mai multe tipuri de documente: bonuri fiscale, facturi, bonuri de consum, avize de însoțire a mărfii, comenzi, modificări de preturi, note de transfer.
  • Căutarea produselor se poate realiza după cod de bare, folosind diverse tipuri de cititoare simultan (Keyboard, COM, USB), după cod produs, denumire produs, serie produs sau nr. lot fabricație.
  • Permite vânzarea de produse cântăribile prin scanarea etichetelor tipărite de cantare electronice; cantarele pot fi gestionate de un modul specializat funcție de tipul acestora si modul de comunicare.
  • Preluarea cantității produsului direct de la un cantar check-out conectat la calculatorul POS.
  • Închidere bonuri în mod fiscal (numerar, card, cec, tichete de masa) sau prin transfer în diverse module back-office: bonuri de consum, procese verbale sau avize cu facturarea la sfârșitul lunii cu posibilitatea utilizării limitei de creditare.
  • Operațiuni cu numerar: plată, încasare cu posibilitatea tipăririi la casa de marcat, vizualizare și listare registru de casa.
  • Permite operarea de avansuri, storno avansuri și retururi de produse de la bonuri anterioare.
  • Nexus Retail, în prestarea diverselor funcţii de vânzări, utilizează şi controleazâ dispozitive ca: imprimante fiscale, case de marcat fiscale, imprimante departamentale, cântare cu etichetare, cântare check-out, display-uri client, verificatoare de preț, scannere coduri de bare, scannere magnetice, scannere RFID ...etc.
  • Interfața cu utilizatorii

  • Pentru rapiditatea si eficienta operării NexusRetail este adaptat pentru a lucra cu monitoare TouchScreen sau pentru utilizarea de tastaturi virtuale.
  • Fiecare utilizator își poate configura propria interfață de lucru, pentru a interacționa, după nevoi, cât mai simplu, cât mai complex sau cât mai rapid cu aplicația NexusRetail: poziția panoului de comandă și a itemilor de meniu, inclusiv restricții de vizibilitate și/sau de accesare, selectarea limbii aplicației: română sau engleză, sunt doar câteva din facilitățile aplicației.
  • Din motive de securitate, utilizatorii "Limitați", pot fi blocați în vizualizarea anumitor câmpuri, sau pagini (Opțiuni, Rapoarte, Operațiuni numerar).
  • Imprimante şi case de marcat fiscale compatibile

  • Aclas
  • Activa
  • Carat
  • Datecs
  • Elka
  • Eltrade
  • Epson
  • Euro
  • Novitus
  • Optima
  • Orgtech
  • Partner
  • Riel
  • Sam4S
  • Sapel
  • Total
  • TotalK
  • Xkube
  • Cântare cu etichetare compatibile

  • Bizerba BS
  • Datecs
  • Dibal
  • Digi SM-100
  • Digi SM-300
  • Digi SM-80
  • EVL
  • Mettler-Toledo
  • Partner BC400
  • Cântare check-out

  • CAS
  • Mettler-Toledo
  • Rapoarte

  • Consultarea și tipărirea în format text sau grafic de facturi în baza bonului fiscal după salvarea bonului fiscal sau în orice moment ulterior vânzării.
  • Posibilitatea de a tipări în format text sau grafic avizele create prin încasarea cu modalitatea de plată contract client.
  • Tipărirea de certificate de garanție pentru bonurile și facturile fiscale.
  • Închiderea fiscală a vânzării cu posibilitatea trimiterii automate a comenzii de raport Z la casa de marcat și avertizarea operatorului la o perioadă de timp configurabilă asupra necesității de închidere fiscală.
  • Analiza statistică a vânzărilor și clienților prin intermediul info-codurilor care înregistrează vânzările pe categorii de clienți.
  • Rapoarte pentru evidenta stocurilor: registrul stocurilor, fisă de magazie, rapoarte vânzări: lista produse vândute, borderou bonuri fiscale, operații numerar, vânzări pe tipuri de plată, rapoarte încasări bonuri fiscale, locații cantar.
  • Rapoarte statistice de analiză grafică cu privire la vânzări (cantitate, valoare vânzări, profit, număr clienți, categorii de clienți...etc) cu posibilitatea de a fi salvate si exportate in diferite formate: PDF, XLS, DOC, RTF, XML, BMP, PNG, JPG, GIF, TIFF.