VEO WORLDWIDE SERVICES SRL


  • Implementare
    NEXUS MEDIA s.r.l.

    Persoana de contact
    Cristian Marin

    Telefon (fix)
    0332.730.730

    Telefon (mobil)
    0731.550.612

    Email
    cristian.marin@nexusmedia.ro

    Web
    www.nexusmedia.ro

  • 1
  • 6 Feb 2015
  • Comert
  • Servicii

VEO Worldwide Services este o companie specializată în oferirea de servicii Business-to-Business, care operează de 8 ani în România. VEO Worldwide Services are peste 300 de angajaţi, cinci sedii (în Bucureşti, Brașov, Chișinău şi două sedii în Iaşi) și o cifră de afaceri de peste 3 milioane euro, în creştere cu 80% comparativ cu anul 2013.

VEO reprezintă un mediu multicultural în care orice profesionist îşi doreşte să activeze şi să evolueze. Încurajăm diversitatea, transparenţa şi originalitatea și apreciem deopotrivă munca în echipă şi spiritul antreprenorial.

Studiu de caz implementare sistem ERP

Datorită numărului mare de angajaţi pe care societatea îl deţine, a fost necesară achiziţionarea unui sistem informatic care să susţină activitatea departamentului de resurse umane.

Activități precum: realizarea pontajului, a statului de plată, gestiunea concediilor de odihnă/medicale a sute de angajați, realizarea automată de adeverințe către personalul societății sunt câteva aspecte ce s-au dorit a fi optimizate.

Întrucât un flux mare de documente contabile trec zilnic pin mâinile personalului de la VEO, s-a solicitat o aplicație care să uşureze procedura de introducere a informațiilor în baza de date, de gestionarea lor și mai ales de raportare fără erori către instituțiile statului.

Cerere de ofertă
  • Soluţie pentru analiza diverselor activităţi ale societăţii.
  • Soluţie pentru gestionarea activităţii din punct de vedere contabil.
  • Soluţie pentru gestionarea contractelor de munca şi anexele acestora.
  • Soluție pentru gestionarea pontajelor, salariilor, raportărilor aferente acestora către instituţiile statului.

  • Caiet de sarcini pentru sistemul ERP
  • Fiecare angajat al departamentului contabil trebuie să aibă drepturi şi acces limitat la operarea documentelor , conform organigramei. Totodată opțiunea de verificare a operațiilor efectuate de fiecare angajat a fost un plus pe care programul Nexus ERP l-a oferit.
  • Uşurarea activităţii de înregistrare a personalului nou și de emitere de adeverințe. Utilizarea șabloanelor contractelor de muncă și posibilitatea listării directe a contractelor de muncă cu un format prestabilit duc automat la scurtarea timpului de lucru.
  • Este necesar un program pentru emiterea declarațiilor către instituțiile statului în mod corect – o verificare suplimentară a activității salariaților.
  • Organizarea fluxului de lucru în vederea eficientizării activităților şi scurtarea timpilor de lucru.
  • Organizarea activităţii susţinută de rapoarte de activitate. Programul căutat trebuie să conţină rapoarte ușor customizabile pentru a susține procesul de analiză al societății.

    • Am oferit soluţii pentru toate solicitările din cererea de ofertă.
    • Am rezolvat toate cerinţele formulate în caietul de sarcini.
    • Am oferit instalare, implementare şi instruire pentru sistemul ERP.

    Tags:
    • veo worldwide services
    • afaceri
    • b2b
    • business-to-business
    • outsoucing
    • implementare sistem erp
    vezi site client
    • Domeniu de activitate:

      • Consultanta

    Contactați NEXUS MEDIA s.r.l.

    =