SEDCOM LIBRIS SA IASI


  • Implementare
    ACTIV INTERMED SRL

    Persoana de contact
    ANDREEA LIGIA VORNICU

    Telefon (mobil)
    0740.160.053

    Email
    activ_intermed@yahoo.com

  • 1
  • 4 Ian 2016
  • Comert
  • Productie
  • Servicii

Sedcom Libris SA este unul din cei mai mari şi mai experimentaţi retaileri din România din domeniile conexe Carte şi Papetărie.

Societate ieşeană cu o tradiţie de peste 50 de ani în domeniu, Sedcom Libris SA, membră a Organizaţiei Patronale AGORA a Societăţilor pentru Difuzarea Tipăriturilor şi a altor Bunuri Culturale din Romania, şi-a fixat, încă de la început, ca principal obiect de activitate difuzarea de carte şi comercializarea produselor de papetărie, birotică şi a jucăriilor, realizându-şi profilul printr-o reţea de 24 de librării modernizate şi informatizate.

Studiu de caz implementare sistem ERP

Activităţile principale ale grupului Sedcom Libris SA sunt: Reţea de librării, Editură, Birou de traduceri, Departament de creaţie publicitară, Tipografie, Galerii de artă şi Agenţie de turism.

Cerere de ofertă
  • Soluţie de contabilitate generală, pentru înregistrarea documentelor în contabilitatea financiară.
  • Soluţie back-office pentru gestionarea centralizată a vânzărilor în librării.
  • Soluţie pentru gestionarea şi înregistrarea vânzărilor cu amănuntul/retail în librării.
  • Soluţie pentru gestionarea şi înregistrarea vânzărilor cu ridicata/en-gross în depozit.
  • Soluţie pentru activitatea de producţie tipografică.
  • Soluţie pentru calculul salariilor şi gestionarea salariaţilor.
  • Soluţie pentru gestionarea resurselor umane.
  • Soluţie pentru gestionarea restaurantelor.
  • Analiză economică şi Business Intelligence.

  • Caiet de sarcini pentru sistemul ERP
  • Toate soluţiile cerute trebuie să fie integrate în aceeaşi platformă software, cu o bază de date comună.
  • POS de vânzare pentru librării care să rezolve: bon fiscal, factură, chitanţă, avansuri, persoane fizice, persoane juridice, liste de preţuri, promoţii, vouchere ...etc
  • Rezolvarea transferurilor de marfă - foarte multe transferuri cu depozitul şi între punctele de lucru, inclusiv consultarea stocurilor în timp real între librării şi lansarea cererilor de transfer dintre librării direct din interfţa de vânzări.
  • Rezolvarea inventarului - plecând de la faptul că o librărie poate avea zeci de mii de articole pe stoc, s-a dorit un sistem cât mai rapid de inventariere şi inclusiv facilitatea de a inventaria, pe rând, pe categorii de mărfuri.
  • Gestionarea în timp real şi centralizat a stocurilor şi evidenţa acestora pe furnizori - o condiţie esenţială pentru ca Sedcom Libris să-şi poată onora corect contractele de achiziţie.
  • Funcţionarea mixtă a actualizării bazei de date centrale, adică acolo unde exită conexiune bună la internet librăriile să fie legate direct la serverul central, iar în caz contrar să se utilizeze baze de date locale.
  • În cazul utilizării bazelor de date locale în librării, replicarea datelor (schimbul de date între bazele de date) între librării şi sediu central să se facă în mod programat şi automat.
  • Rezolvarea tuturor particularităţilor care ţin de lanţul de aprovizionare, distribuţie şi comercializare a cărţilor.
  • Soluție pentru generarea automată a diferitelor tipuri de adeverințe de salariat;

    • Am oferit soluţii pentru toate solicitările din cererea de ofertă.
    • Am rezolvat toate cerinţele formulate în caietul de sarcini.
    • Am oferit instalare, implementare şi instruire pentru sistemul ERP.

    Tags:
    • sedcom libris
    • librarie
    • birotica
    • papetarie
    • editura
    • implementare sistem erp
    vezi site client
    • Domeniu de activitate:

      • Comert cu amanuntul
      • Distributie

    Contactați ACTIV INTERMED SRL

    =