DONUTERIE SRL


  • 1
  • 13 Apr 2017
  • Comert
  • Productie

Suntem o afacere dulce care şi-a deschis primul magazin, prima Donuterie, pe 28 martie 2014, în Târgu Mureş. Ne-am dorit de la început un loc de muncă unde să mergem cu drag şi care să ne ofere zilnic provocarea de a fi mai buni. Luni de zile am testat în bucătărie, diferite rețete de gogoși cu diferite ingrediente până când, într-un final, au ieșit așa cum ne-am dorit: pufoase, cremoase, unice.

În iunie 2015 am deschis primul magazin din Cluj-Napoca unde am fost copleşiţi de entuziasmul cu care am fost primiţi şi ni s-a confirmat, încă o data, că ceea ce facem, facem bine. Am încheiat anul 2015 cu 3 magazine deschise în Cluj-Napoca, urmate de Sibiu, Baia Mare şi Ploieşti.

Donuteria e un loc pentru prieteni şi nebuniile lor, e dulcele de lângă cafea, partea bună a unui început, mijloc şi final de zi, motiv de postare, Insta, snap şi selfie. Gogoșile de la Donuterie sunt ca tine: frumos crescute, dulci, cu diferite toppinguri și de diferite forme. Alege care-ţi place şi fă-le o surpriză şi celor dragi. Sau nu!

Studiu de caz implementare sistem ERP

Activitatea de baza este productia si vanzarea de gogosi in punctele de lucru din intreaga tara.

Cerere de ofertă
  • Soluţie de contabilitate generală, pentru înregistrarea documentelor în contabilitatea financiară.
  • Soluţie back-office pentru gestionarea centralizată a vânzărilor .
  • Soluţie pentru gestionarea şi înregistrarea vânzărilor cu amănuntul/retail în punctele de lucru.
  • Soluţie pentru activitatea de producţie.
  • Soluţie pentru calculul salariilor şi gestionarea salariaţilor.
  • Soluţie pentru gestionarea resurselor umane.
  • Analiză economică şi Business Intelligence.
  • Solutie pentru analiza completa financiar contabila Business Analyst.
  • Solutie EDI pentru transferul automat de documente intre societatile ce utilizeaza softul Nexus ERP.
  • Solutie SFA pentru realizarea şi preluarea comenzilor între punctele de lucru.

  • Caiet de sarcini pentru sistemul ERP
  • Toate soluţiile cerute trebuie să fie integrate în aceeaşi platformă software, cu o bază de date comună.
  • POS de vânzare pentru punctele de lucru care să rezolve: bon fiscal, factură, chitanţă, avansuri, persoane fizice, persoane juridice, liste de preţuri, promoţii, vouchere ...etc
  • Rezolvarea transferurilor de marfă - foarte multe transferuri cu punctele de lucru, inclusiv consultarea stocurilor în timp real între locatii şi lansarea cererilor de transfer .
  • Rezolvarea inventarului - s-a dorit un sistem cât mai rapid de inventariere şi inclusiv facilitatea de a inventaria, pe rând, pe categorii de mărfuri.
  • Gestionarea în timp real şi centralizat a stocurilor şi evidenţa acestora pe furnizori
  • Funcţionarea mixtă a actualizării bazei de date centrale, adică să se utilizeze baze de date locale astfel încat sa fie eliminată dependenţa de conexiunea la internet.
  • În cazul utilizării bazelor de date locale în librării, replicarea datelor (schimbul de date între bazele de date) între punctele de lucru şi sediu central să se facă în mod programat şi automat.
  • Rezolvarea tuturor particularităţilor care ţin de lanţul de aprovizionare, distribuţie şi comercializare.

    • Am oferit soluţii pentru toate solicitările din cererea de ofertă.
    • Am rezolvat toate cerinţele formulate în caietul de sarcini.
    • Am oferit instalare, implementare şi instruire pentru sistemul ERP.

    Tags:
    • donuterie
    • implementare sistem erp
    vezi site client
    • Domeniu de activitate:


    Contactați NEXUS MEDIA s.r.l.

    =