Facturi clienti asistent tiparire facturi tip raport 01

Afișare rapoarte de tip formular facturi clienți în cadrul controlului "Tip raport" din fereastra "Asistent Tipărire Facturi"

În sursa de date a controlului "Tip raport" din fereastra "Asistent Tipărire Facturi" am adăugat posibilitatea selectării rapoartelor de tip formular (formulare derivate din cadrul formularelor de facturi clienți și sursă date formulare anexe la factură client)....

Adăugare funcționalitate nouă "Situație plăți în cont card - Rețineri" în modulul Salarii

În modulul Salarii am adăugat posibilitatea de salvare a fișierului de plată pentru rețineri. In tabul de Rețineri aferent fiecărui salariat trebuie selectat beneficiarul reținerii și completat contul. Funcționalitatea va fi disponibilă începând cu versiunea 19.20...

Adăugare opțiune nouă de inserare prevederi în modulul Planificare bugete venituri și cheltuieli

În aplicația NexusErp, în modulul "Planificare bugete și cheltuieli", începând cu update-ul 19.20, am adăugat o noua posibilitate de inserare prevederi: din antecalcul producție. Astfel sunt aduse valorile previzionate, grupate pe cont și filtrate pe centrul de profit al liniei [...]

Asistent "Adăugare articole în format tabelar" în cadrul modulului "Intrări în depozit"

În cadrul modulului "Intrări în depozit" am adăugat posibilitatea adăugării articolelor în format tabelar. Acest asistent prezintă o funcționalitate asemănătoare adăugarii simple de articole (butonul "Adaug"), cu deosebirea că adăugarea care se realizează prin [...]

Item "Centralizare Stocuri" din aplicatia NexusRetail accesibil in functie de dreptul utilizatorului asupra modulului "Centralizare stocuri" din aplicatia Nexus

Am modificat aplicatia NexusRetail (v.18.37.283 si v.19.19.) astfel incat utilizatorul conectat in aplicatia Retail sa poata vizualiza pagina de "Centralizare stocuri" doar in cazul in care acesta are drept de vizualizare asupra modulului "Centralizare stocuri" din aplicatia [...]