Asistent "Trimitere mail către utilizator cu datele de conectare la aplicația online"

În cadrul modulului "Aplicații online" am adăugat asistentul "Trimitere mail către utilizator cu datele de conectare la aplicația online". În primul rând, utilizatorul trebuie să aibă compus textul email-ului în modulul de texte predefinite. Acesta trebuie să fie de [...]

Posibilitate utilizare puncte de fidelitate în aplicația NexusEasyRetail

Am modificat aplicația NexusEasyRetail - toate tipurile de interfață (21.8.) astfel încat să poată fi utilizate punctele de fidelitate. Astfel, se va seta pentru fiecare produs în parte valoarea punctului de fidelitate. În functie de vânzările efectuate, se vor acumula pe fiecare client [...]

Facturi furnizori aprobare facturi dublate 01

Aprobare "Blocare validare facturi dublate" în cadrul modulului "Facturi furnizori"

Începând cu versiunea 21.8, în cadrul modulului "Facturi furnizori" va fi disponibilă în lista de aprobări predefinite funcția de "Blocare validare facturi dublate". Astfel, utilizatorul va fi blocat la validare dacă există deja facturi introduse cu același număr și [...]

Modificare mod înregistrare vânzări operate în aplicația NexusEasyRetail

Am modificat aplicația NexusERP (v.21.7.72.) astfel încat la adăugarea/modificare unui POS de tip Restaurant în aparate de marcat fiscale - Posuri, în cazul în care nu este setat punctul de lucru pe gestiunea de pe pos, atunci să nu fie permisă salvarea acestuia. În urma acestei [...]

Diferențiere operațiuni de ștergere produs, ștergere produs ulterior validarii comenzii și retur produs

Am modificat aplicația NexusEasyRetail - Restaurant (v.21.7.38) astfel încât în logul de operare al aplicației NexusERP să se salveze diferențiat faptul că un produs a fost șters anterior validării comenzii sau ulterior acesteia. Astfel, dacă produsul este șters anterior validării [...]

Buton operare documente specifice activităților complementare, în aplicația NexusEasyRetail

Începând cu versiunea 21.6.31 în aplicația NexusEasyRetail (interfața Supermarket, Magazin si FastFood) s-a adăugat o fereastră nouă pentru operarea de documente specifice activităților complementare, cum ar fi: Comenzi clienți, Comenzi interne, Transferuri de marfă, Confirmări [...]