In aplicatia Nexus ERP, incepand cu update-ul 15.15 in raportul "Lista comenzi" din modulul "Comenzi de la clienti" au fost efectuate urmatoarele modificari:
La data de 2 Aprilie 2015 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Rapoart de tip centralizare in modul "Comenzi de la clienti" prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi clienti.
Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 15.8.9 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.
Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.
| v.15.8.9 | Nexus Media