Am introdus in Nexus ERP rapoarte de tip centralizare.
Pentru acest tip de raport se vor face centralizare dupa campurile non numerice afisate in raport .

De exemplu pentru setul de date Lista vanzari produse (facturi clienti), daca in raport sunt incluse campurie:

  • Clasa produs si valoare: centralizarea se va face dupa clasa produs (raportul final va afisa distinct clasa produsului iat valoarea va fi suma tututor valorilor din clase de produse)
  • Gestiune, data document si valoare: centralizarea se va face dupa gestiune si zi (raportul final va afisa distinct Gestiune si zi, iar valoarea va fi suma tututor valorilor pentru gestiune si zi)
  • Client si valoare: centralizarea se va face dupa client (raportul final va afisa distinct clientul, iar valoarea va fi suma tututor valorilor pentru clienti).

    In principiu rapoartele de tip Centralizare, pentru un singur set de date, rezolva multe situatii de afisare a informatiilor, centralizarea fiind posibila pentru orice camp afisat.

    Pentru acest tip de rapoarte este disponibil si includerea de campuri calculate.

    Pentru a crea un raport de Tip centralizare trebuie selectatata optiunea Raport tip centralizare din pagina General din cadrul configurarii raportului.

    La data de 19 Decembrie 2014 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Rapoarte tip centralizare prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Lansare productie.

    Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 15.0.0 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

    Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

    | v.15.0.0 | Nexus Media