Am introdus in Nexus ERP in cadrul raportului Extras de cont (Urmarire clienti) tip optiune afisare: sold initial + facturi neincasate in perioada de urmarire.
Cand este selectata aceasta optiune se vor afisa numai facturile in sold din perioada selectata.
In cazul in care nu se lucreaza cu repartizarea sumelor pe facturi, este posibil ca toatalul soldului din raport sa fie diferit fata de soldul final al clientului afisat in modulul de urmarire.

La data de 20 Noiembrie 2014 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Extras de cont client cu afisarea facturilor in sold prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Urmarire clienti.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 14.64.22 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.14.64.22 | Nexus Media