Am introdus in Nexus ERP in cadrul modulului Urmarire clienti raportul Borderou documente repartizate.
Raportul afiseaza toate documentele (facturile) repartizate in modulul financiar cu posibilitatea de selectare o anumita perioada dinamica.
In setul de date sunt incluse campuri cu privire la:
Pentru campurile mentionate se pot face filtrari / grupari / ordonari.
La data de 24 Octombrie 2014 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Borderou documente repartizate (urmarire clienti) prin crearea unui raport nou în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Urmarire clienti.
Aceast raport nou îl veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 14.61.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.
Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.
| v.14.61.0 | Nexus Media