Asistent generare incasare avans pe camera.

Incepand cu update-ul 14.64 in aplicatia Nexus HOTEL, am creat posibilitatea introducerii de avansuri pentru inregistrarile de tip rezervare provizorie, rezervare, cazare.
Pentru adaugarea unui avans trebuie verificat in modulul "Management hotel" la optiuni daca este completata optiunea "Cod extern avans". In caz contrar sunt necesari urmatorii pasi:

  • Adaugarea in Nomenclatorul de bunuri si servicii a unui produs (de ex: Avans hotel) pe contul 472 (pentru cazurile in care acesta nu exista).
  • Completarea optiuni "Cod extern avans" in modulul "Management hotel", cu valoarea codul extern al produsului nou creat (sau existent) ce reprezinta serviciul de avans pe camera. Aceasta este retinuta intr-o setare generala pentru toti utilizatorii, pe societarea curenta, si nu este necesara repetarea acestor pasi la fiecare operare de rezervari provizorii, rezervari sau cazari.
  • Adaugare avans (butonul Adaug -> Avans din meniul superior al ferestrei "Servicii / Vanzari" ) cu completarea valorii. Se deschide apoi fereastra de facturare.
  • La check-out se genereaza in factura finala serviciile si vanzarile adaugate pe camera precum si "retur avans".