Am modificat aplicația NexusEasyRetail (v. 21.11.52), interfața Fast Food și Restaurant, astfel încât la salvarea unei comenzi de client dintr-un model, să se tipărească o notă de comandă (în cazul în care este setată imprimanta pentru note de plată pe pos) și o comandă centralizată (în cazul în care este setată imprimanta pentru comandă centralizată).

Această modificare este utila spre exemplu pentru patiserii, unde clientul vine si da comanda de un tort. Data de livrare se poate specifica în observații iar specificațiile ce tin de produse, pe modalitatea de preparare a fiecaruia. La salvarea comenzii, nota de comandă se va înmâna clientului, iar comanda centralizată va fi transmisă catre bucătarie, pentru a lua la cunostință și personalul care urmează să se ocupe de comandă.

La data de 10 Iunie 2021 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Tipărire notă de comandă și comandă centralizată la salvarea unei comenzi de client din aplicația NexusEasyRetail, interfața Fast Food și Restaurant prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail Fast-Food şi modulul Bonuri fiscale.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 21.11.52. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.21.11.52 | Nexus Media