În cadrul modulului "Facturi clienți" am adăugat asistentul "Adaugă produse din avize". În tabelul din partea superioară vor fi aduse toate produsele din avize, iar în cel de-al doilea vor fi avizele aferente produselor. Utilizatorul va avea posibilitatea de a stabili cantitatea facturată, iar aceasta se va repartiza automat pe fiecare aviz în ordinea datei. De asemenea, în grid-ul cu produse s-a adus o coloană cu "Preț de vânzare", care va suprascrie prețul produselor din avize.
Funcționalitatea va fi disponibilă începând cu versiunea 21.11.176.

La data de 22 Iulie 2021 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Creare asistent "Adăugare produse din avize", în cadrul modulului "Facturi clienți" prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Facturi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 21.12. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.21.12 | Nexus Media