Am adăugat în aplicația NexusERP (v.21.1.66.), în fereastra de editare a modulului "Aparate de marcat fiscale", câmpul "Cod plată voucher". Acesta s-a pus la dispoziția utilizator pentru a avea posibilitatea de a diferenția încasarea cu voucher de încasarea cu creditare, casele noi de marcat permițând acest lucru. Ulterior el poate fi regăsit codificarea facută și în aplicația NexusPrint, pe pagina "Dispozitive", în fereastra de editare a unui dispozitiv.

La validarea bonului fiscal, suma încasată cu voucher se va înregistra în casa de marcat pe tipul de plată aferent.

Pentru a nu afecta clienții deja existenți, la instalarea patch-ului se va prelua în codul pentru plată cu voucher, codul pentru plată cu creditare, utilizatorul având posibilitatea de a-l schimba ulterior dacă dorește să inregistreze separat încasările în casa de marcat.

Atentie! Încasarea cu voucher se va înregistra în modulele financiare ca și până în prezent.

La data de 18 Decembrie 2020 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate setare cod plată voucher, separat de creditare, pentru aparatele de marcat fiscale prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Aparate de marcat fiscale.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 21.1.37. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.21.1.37 | Nexus Media