Am modificat aplicația NexusEasyRetail - Catering (v.20.23.) astfel încât după redeschiderea unei comenzii preluate anterior, în cazul în care s-au operat modificări și se trimitere din nou comanda centralizată la imprimantă, atunci, la tipărirea acesteia să fie evidențiate cu asterics (*) produsele care au suferit modificări de la redeschiderea comenzii.
Vor aparea evidentiate cu * produsele noi adăugate și cele cărora li s-a modificat cantitatea, modalitatea de preparare sau rețeta. In acest fel se poate urmări mai ușor care sunt produsele modificate.

La data de 28 Noiembrie 2020 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Evidențierea pe comanda centralizată listată, a modificărilor operate asupra articolelor de pe comandă redeschisă prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail Catering şi modulul Bonuri fiscale.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 20.23. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.20.23 | Nexus Media