Începănd cu versiunea 20.19 s-au operat următoarele modificări în Declarația 394:
1. Din meniul [Opțiuni] aferent modulului "Declarația 394" s-au scos setările care făceau referire la reprezentantul legal și la întocmitor.
2. Reprezentantul legal se va alege pe declarație din lista persoanelor adăugate în modulul "Societăți" -> "Conducere". 3. În funcție de tipul persoanei care întocmește declarația, întocmitorul se va completa astfel: dacă tipul persoanei care întocmește declarația este o persoană fizică atunci acesta se va alege din lista persoanelor adăugate în modulul "Societăți" -> "Conducere". Dacă tipul persoanei care întocmește declarația este o persoană juridică, denumirea, calitatea și funcția se vor completa manual de către utilizator.

Important!!!
Informațiile aferente reprezentantului legal și întocmitorului se vor prelua automat de la o lună la alta.

La data de 13 Octombrie 2020 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Preluare Reprezentant legal și Întocmitor în Declarația 394 prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Declaratia 394 v.12.2013.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 20.19. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.20.19 | Nexus Media