Am modificat aplicația NexusEasyRetail - Restaurant (v.20.10.240) astfel încât în cazul în care utilizatorul conectat are setat grad restaurant "Ospătar - Casier" (în aplicația Nexus, în modulul "Utilizatori", pe pagina "Proprietăți societatea curenta"), atunci acesta are acces la orice notă de pe mesele pe care este alocat, având posibilitatea de a le încasa.

Comparativ cu un utilizator cu rol "Șef de restaurant" ce are posibilitatea de a modifica orice pe nota deschisă de un alt utilizator, un "Ospătar - Casier" va avea acces doar la pagina cu clienți și plăți, fara a avea posibilitatea de a modifica produsele de pe notă.

La validarea unei note încasate de un utilizator "Ospătar- Casier", se va modifica casierul din cel care a deschis nota, în cel care a încasat-o, astfel încat rapoartele "Încasari pe ospătari", "Încasări pe saloane" și "Încasări pe grupe de produse" să reflecte corect banii încasați de ospătari.

La data de 4 Iunie 2020 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Implementare funcție Ospătar-Casier în cadrul aplicației NexusEasyRetail - Restaurant prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail Restaurant.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 20.10.240. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.20.10.240 | Nexus Media