In cadrul importului incasarilor si platilor dintr-un fisier s-a creat posibilitatea ca, in cazul lipsei datelor despre facturile incasate/platite, programul sa repartizeze automat facturile aflate in sold in ordinea datei/scadentei acestora. Pentru activarea repartizarii automate si setarea ordinii dorite setati optiunea Ordine repartitie automata la import fisier din modulul Casa in lei

La data de 13 Iunie 2014 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Repartizare automata a facturilor in cadrul importului de incasari si plati prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 14.37.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.14.37.0 | Nexus Media