Sursă date de tip .doc sau .xls pentru rapoartele de tip Sursă date formulare comenzi expediții și Sursă date formulare comenzi clienți

Am adăugat în aplicația NexusERP (v.20.7.214), în pagina "Configurare Rapoarte", pentru tipurile de rapoarte "Sursa date formulare", câmpurile "Format text" și "Sursă".Pentru rapoartele existente până în prezent câmpul "Format text" va fi precompletat cu "HTML".

Astfel, în urma acestor modificări, în cazul în care se selectează formatul de text "DOC" sau "EXCEL", aveți posibilitatea de a selecta un fișier .doc sau .xls, pe care l-ați editat în prealabil și de a-l asocia raportului curent. Atentie! Documentul word sau excel poate conține variabile ca și în cazul textului HTML-ului, însă doar din antet, nu și din linii.

Față de rapoartele standard, la afișarea acestor rapoarte va apărea o fereastră în care se va solicita locația în care doriți să salvați raportul rezultat, după care acesta se va deschide cu aplicația setată implicit în windows pentru tipul respectiv de document (doc, xls).

Acest tip de vizualizare a rapoartelor s-a implementat pentru a pune la dispozitie configurarea și tiparirea de rapoarte (tip contract) și celor ce sunt mai puțin familiarizați cu formatul HTML.

În momentul de față modificarea are efect asupra raportului
- "Sursă date formulare comenzi expediții" (comenzi expeditii)
- "Sursă date formulare comenzi clienți"(comenzi clienti),
- "Sursa date comenzi pentru furnizori" (comenzi furnizori),
- "Sursa date formulare anexe la aviz" (avize de insotire marfa),
- "Sursa date formulare contracte munca" (contracte de munca),
urmând a se extinde și la celelalte rapoarte de acest tip.