În cadrul modulului "Comenzi de la clienți" am adăugat asistentul "Rezervare automată pe stoc". Acesta prezintă o situație centralizată a produselor din cadrul comenzilor de la clienți pentru care nu s-a făcut rezervarea pe stoc. Se vor lua în considerare doar comenzile ferme, neînchise, valide și cu rezervare marfă pe stoc. Rezervarea se va realiza pentru fiecare produs în parte, astfel că odată stabilită cantitatea rezervată pentru produsul curent/selectat se va apela butonul "Rezerv".

La data de 10 Februarie 2020 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Asistent "Rezervare automată pe stoc" în cadrul modulului "Comenzi de la clienți" prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 20.5. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.20.5 | Nexus Media