Am actualizat textul care apare la listarea extrasului de cont catre clienti/frunizori astfel:

In termen de 5 zile de la primire urmeaza sa ne restituiti acest extras confirmat pentru suma acceptata, iar in cazul constatarii de diferente anexati nota explicativa cuprinzand obiectiile dumneavoastra.

Nerespectarea acestei proceduri, precum si refuzul de confirmare, constituie abateri de la OMFP 2861/2009 si se sanctioneaza conform legii 82/91.

Prezentul extras de cont tine loc de conciliere conform procedurii prevazute de art. 720 indice 1 din Codul de procedura civila.


La data de 17 Ianuarie 2014 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Extras de cont - modificare texte prin crearea unui modul nou în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Urmarire clienti.

Aceast modul nou îl veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 14.5.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.14.5.0 | Nexus Media