În cadrul raportului „Sursă date comenzi clienți”, din modulul „Comenzi clienți” am adăugat câmpul „Denumire suplimentară”.
Pentru a-l adăuga puteți folosi .coloana_densup {width:20%text-align:leftfont-weight:bold}
Modificarea va fi disponibilă începând cu versiunea 19.35.

La data de 30 Octombrie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Adăugare câmp „Denumire suplimentară” în cadrul raportului „Sursă date comenzi clienți” prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 19.35. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.19.35 | Nexus Media