Posibilitate trimitere pe mail sau la imprimantă, odată cu rapoartele de tip formular și a atașamentelor asociate documentului curent sau liniilor acestuia

Am adăugat în aplicația NexusERP (v. 19.34), în pagina de configurare a rapoartelor (de tip formular), pe pagina "General", opțiunea "Atașamente tipărite și trimise pe mail".

Astfel, utilizatorul poate seta ca la trimiterea pe e-mail (la validare sau din cadrul ferestrei de vizualizare a raportului) sau la imprimantă, odată cu raportul curent, să fie transmise și atașamentele adăugare pe documentul curent sau în alte module adiacente, dupa tipul de document.
Spre exemplu, pentru facturi clienti, furnizori, comenzi de la clienți, avize de insoțire marfă, se pot selecta tipuri de atașamente din cadrul modulului, din cadrul produselor de pe documentul curent sau de pe partenerul asociat.
Astfel, odată cu o factură de client se pot transmise acum și manuale de utilizare ale produselor de pe factura atasata, sau alte tipuri de documente considerate necesare, care au fost atasate in prealabil produselor sau partenerului.

La trimiterea manuală pe mail sau la imprimantă (adică din cadrul ferestrei de vizualizare a raportului), utilizatorului îi va apărea o fereastră cu atașamentele asociate, acesta având posibilitatea debifării acestora.