În setul de date al raportului "Borderou facturi clienți" am adăugat coloana "Punct de lucru gestiune". Acest câmp se poate regăsi și în lista de grupări/filtrări și ordonări.
Modificarea va fi disponibilă în versiunea 19.24.

La data de 23 Iulie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Coloană "Punct de lucru gestiune" în raport "Borderou facturi clienți" prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Facturi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 19.24. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.19.24 | Nexus Media