În coloanele modulului „Avize de însoțire marfă” am adăugat câmpul „Comenzi clienți” care cuprinde datele de identificare ale comenzilor pentru care au fost create avizele. Modificarea va fi disponinilă începând cu versiunea 19.15.

La data de 12 Martie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Adăugare câmp „Comenzi clienți” în coloanele modulului „Avize de însoțire marfă” prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Avize de insotire marfa.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 19.14. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v. urmatoare | Nexus Media