Am modificat raportul "Centralizare facturi și încasări" din cadrul modulului "Urmărire clienți" astfel încât utilizatorul să aibă posibilitatea deschiderii documentului și a încasării direct din cadrul raportului (prin dublu click pe "Nr. document" și "Nr încasare"), similar funcțiunii existente în raportul "Centralizare facturi și plăti" din modulul B.I./Urmarire furnizori.

La data de 21 Februarie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Deschidere document din cadrul raportului: BI - Urmărire clienți - Centralizare facturi și încasări prin modificarea unui raport existent în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Urmarire clienti.

Această modificare a raportului o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 19.15. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.19.15 | Nexus Media