În cadrul modulelor „Venituri în avans” și „Cheltuieli în avans” am adăugat câmpurile „Tip document”, „Serie document”, „Număr document” și „Data document”. În momentul înregistrării unei facturi, cu cheltuieli în avans, respectiv venituri în avans se va genera un document nou în cadrul modulului Venituri în avans/ Cheltuieli în avans și vor fi preluate tipul documentului, seria documentului, numărul documentului și data acestuia de pe factură. În cazul în care se devalidează factura și se adaugă un nou venit/ cheltuială și se dorește crearea unui document în Venituri în avans/ Cheltuieli în avans va apărea un mesaj de avertizare în care utilizatorul este anunțat că documentul cu această dată, număr și serie a fost creat deja. Modificările vor fi disponibila începând cu versiunea 18.32.

La data de 25 Octombrie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Adăugare câmpuri „Tip document”, „Serie document”, „Număr document”, „Data document” în cadrul modulelor „Venituri în avans” și „Cheltuieli în avans” prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Venituri in avans.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.32.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v. urmatoare | Nexus Media