Posibilitate nouă de adăugare și ștergere multiplă atașamente asociate unei înregistrări din baza de date (util și pentru generarea declarației A4200)

Am adăugat în aplicația NexusERP (v.18.29), în pagina Link-uri/Atașamente, butoanele "Adăugare multiplă" și "Ștergere multiplă".

Butonul de "Adăugare multiplă" este foarte util în cazul în care utilizatorul are mai multe atașamente pe care dorește să le asocieze înregistrării curente și pot fi regăsite pe disc în aceeași locație (folder). Se oferă utilizatorului posibilitatea adăugării, suprascrierii sau ignorării atașamentelor cu aceeași denumire în baza de date cu cea a fișierelor ce se doresc a fi asociate.

În cazul în care utilizatorul dorește să șteargă mai multe atașamente simultan s-a introdus butonul "Ștergere multiplă", care șterge toate documentele asociate afișate în grid, tinând cont de filtrele puse pe ecran.

Adăugarea și ștergerea multiplă de atașamente este foarte utilă pentru generarea declarației A4200. Utilizatorul trebuie să-și asocieze cu tip clasificare "Rapoarte închidere fiscală" si pe fiecare casă de marcat și sesiune pe care dorește să facă declarația, rapoartele de închidere fiscală (.p7b) (denumirea rapoartelor trebuie sa înceapă cu numărul unic de înregistrare al AMEF) și fisierul Perioada_raportare. Aceste atașamente vor fi ulterior utilizate la generarea declarației A4200 din cadrul modulului "Depunere declarații" din "Dosar contabil".