În fereastra de "Mutare istoric agent pe un alt agent" din cadrul modulului "Urmărire clienți" am introdus posibilitatea mutării istoricului unui agent doar pentru partenerul selectat. Această posibilitate de filtrare este opțională, în cazul în care nu se dorește selectarea unui anumit partener, tot istoricul agentului vechi va fi preluat de cel nou.

La data de 12 Septembrie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Câmp nou pentru selecție - "Partener" - în fereastra de "Mutare istoric agent pe un alt agent" din cadrul modulului "Urmărire clienți" prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Urmarire clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.28.10. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.18.28.10 | Nexus Media