asistent cereri modificare date personale01

Asistent aprobare/respingere cereri modificare date personale

În cazul în care există modificări referitoare la datele personale ale salariatilor, aceștia au posibilitatea de a realiza cereri de modificare a datelor din secțiunea Actualizare date personale a contului lor HR.

Cererile de modificare ale datelor personale sunt grupate in 3 tipuri:
- Cereri de modificare informații carte de identitate
- Cereri de modificare informații date de contact și
- Cereri de modificare informații date bancare.

Astfel, La deschiderea modulelor Personal, Salarii sau Contracte de munca utilizatorilor care au drepturi de modificare in cadrul modulului Personal le va aparea o avertizare privind cererile generate de catre salariati de pe site-ul conthr.ro.
In fereastra de avertizare sunt afisate date referitoare la tipul cererii, numele si prenumele salariatului, datele existente in prezent in nomenclator dar si datele modificate. Avand afisate in paralel datele, utilizatorul poate face o analiza comparativa a acestora, lucru care faciliteza luarea deciziei de a aproba sau a respinge cererea salariatului sau a salariatilor.

Functionalitatea va fi disponibilă începând cu versiunea 18.23