În aplicația Nexus ERP, în cadrul Asistentului de Închidere comenzi din modulul "Comenzi de la clienți" am adăugat posibilitatea de filtrare a comenzilor ce urmează a fi închise după:
- Gestiune
- Client.
De asemenea poate fi utilizată și filtrarea comenzilor după data documentului.
Modificarea este funcțională începând cu update-ul 18.23.

La data de 27 Iunie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Asistent "Închidere comenzi" - adăugare filtru Gestiune și Client prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi clienti.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.17.331. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v. urmatoare | Nexus Media