În aplicația Nexus ERP, în nomenclatorul de Parteneri am adăugat "Asistent de alocare puncte de lucru pe partener".
Lista de parteneri disponibili va fi filtrată în funcție de clasificare partener (clase) și calitate partener (client, furnizor, transportator).
Utilizatorul bifează partenerii și apoi selectează punctele de lucru ce se doresc a fi alocate acestora.
La acționarea butonului "Adaug" vor fi asignate respectivele punctele de lucru partenerilor ce vor fi vizualizate în tabul "Puncte de lucru" de pe fereastra de editare a partenerului .
Asistentul este vizibil și poate fi folosit doar de utilizatorii ce au bifat în fereastra Setări Generale - Puncte de lucru - opțiunea: "Utilizez drepturi puncte de lucru pentru parteneri".

Modificarea este funcțională începând cu update-ul 18.27.

La data de 29 August 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Asistent alocare puncte de lucru pe partener prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Transport Expeditii şi modulul Parteneri.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.27. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.18.27 | Nexus Media