Dezvoltare modul nou - Operatiuni

Am adaugat in aplicatia Nexus (v.13), in grupul Interne => Protectia datelor personale, modulul “Operatiuni”. Pentru fiecare operatiune se va stabili denumirea, categoria de persoane vizate, perioada de audit si responsabilul de audit. De asemenea, operatiunea va avea o scurta descriere: ce date vor fi necesare, cat timp vor fi pastrate, in ce scop vor fi folosite. In pagina de "Evaluare necesitati" se va specifica ce date vor fi prelucrate si culese si in ce scop, iar la "Evaluare riscuri", riscurile ce pot aparea ca ulterior sa fie gasite masuri prin care aceste date pot fi protejate.

De asemenea, pentru fiecare operatiune trebuie specificata categoria de date din care fac parte si scopul acesteia. In pagina de "Audit" se vor regasi toate rapoartele de audit corespunzatoare.
In cadrul acestui modul aveti posibilitatea de a vizualiza prin intermediul raportului "Listă operatiuni" toate operatiunile inregistrate in baza de date. Raportul permite grupari, ordonari si filtrari dupa majoritatea campurilor disponibile in setul de date.