In sectiunea CERERI DE APROVIZIONARE, pagina MANAGEMENT, se poate modifica pentru produsul adaugat in cererea de aprovizionare cantitatea setata pentru transfer.

La data de 6 Februarie 2010 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare modificare cantitate la produsele adaugate in cererea de aprovizionare prin modificarea procedurilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail.

Această modificare de procedră o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 10.3.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.10.3.0 | Nexus Media