Am introdus in modulul Facturi clienti din cadrul aplicatiei NexusERP(v.17.12.0), posibilitatea de a afisa in gridul de documente, coloanele: Termen incasare si Termen incasare suplimentar.

La data de 3 Mai 2017 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Adaugare coloane noi in gridul de documente al modulului "Facturi clienti" prin modificarea unui modul existent în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Facturi clienti.

Această modificare asupra modulului o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 17.12.0 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.17.12.0 | Nexus Media