In aplicatia NexusERP, in asistentul "Generare comenzi pentru furnizori" din modulul Comenzi pentru furnizori am adaugat urmatoarele :

  • campul cont produse pe comanda generata ;

  • bifa "Folosesc gestiunea intermediara pentru transfer" (daca este selectata atunci la comanda catre depozit este folosita gestiunea intermediara completata in nomenclatorul de gestiuni pentru gestiunea depozitului selectata);

  • bifa "Includ produse cu aprovizionare din depozit" (ce anuleaza efectul bifei "Aprovizionare din depozit" din modulul Nomenclatoare - Bunuri si servicii - Articole).


  • De asemnea, pentru rapiditate in operare, au fost create si retinute in setari optiunile de selectie ale unui utilizator pentru fiecare furnizor traditional ales.


    Modificarea este functionala incepand cu update-ul 17.13.

    La data de 19 Mai 2017 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Asistent generare comenzi catre depozit prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi pentru furnizori.

    Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 17.8.0 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

    Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

    | v.17.8.0 | Nexus Media