Am adaugat in cadrul modulului "Facturi clienti" din aplicatia "NexusERP" (v.17.9.) avertizarea predefinita "Completare termeni livrare pentru facturile externe".
Aceasta are rolul de a bloca validarea unei facturi de client externa (cu sau fara TVA), in cazul in care nu este completat termenul de livrare din pagina "Intrastat".

La data de 27 Martie 2017 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Avertizare la validare document: factura externa/factura externa cu TVA - completeaza termeni Livrare (Intrastat) prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Facturi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 17.9.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.17.9.0 | Nexus Media