Am creat pentru procedura de colectare a articolelor contabile o optiune de prelucrare in mod asincron, utilizand serviciul de activitati automate Nexus Tasks. Optiunea se gaseste in meniul superior al aplicatiei Nexus ERP -> Instrumente -> Setari Generale.
Odata activat acest mod de lucru, la comanda de colectare a articolelor contabile din modulele Colectez articole B.V., Colectez articole B.G. si Colectez articole O.E., programul nu va incepe imediat procedura de colectare ci va crea o solicitare pentru aceasta operatie catre serviciul de activitati automate Nexus Tasks. Acesta preia solicitarile in ordinea in care au fost create, le prelucreaza si transmite eventualele erori utilizatorilor desemnati sa le primeasca.
La finalizarea procesului de colectare Nexus Tasks notifica utilizatorii prin mesageria interna a NexusERP, indiferent daca au aparut sau nu erori.
Incepand cu aceasta versiune generarea automata a articolelor contabile la validarea documentelor se face prin acelasi mecanism. In modul acesta se elimina atat inconvenientele cu privire la timpul crescut de asteptare la validarea documentelor, cat si cele legate de accesul concurent la aceleasi date.

La data de 29 Octombrie 2016 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Colectare articole contabile lansata asincron, prin serviciul Nexus Tasks prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Colectez articole B.V..

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 16.42.0 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.16.42.0 | Nexus Media