Am introdus in Nexus ERP in cadrul modulului Urmarire clienti raportul Debite clienti.
Raportul este de tip centralizare si se pot defini 8 coloane cu privire la perioada de incadrare depasire scadenta facturi.

La data de 6 Iulie 2016 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Raport Debite clienti prin crearea unui raport nou în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Urmarire clienti.

Aceast raport nou îl veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 16.33.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.16.33.0 | Nexus Media