Incepand cu versiunea 18.12.162 procedura de verificare a starii fiscale pentru parteneri s-a modificat pentru a utiliza versiunea 3 a serviciul web pus la dispozitie de ANAF. La salvare datele se stocheaza in vectorul fiscal atasat partenerului.
Informatiile primite prin apelul acestui serviciu sunt:
Date firma: Denumirea si adresa
Date registru TVA: Stare actuala, data de inceput, data de sfarsit
Date registru TVA LA INCASARE: Stare actuala, data de inceput, data de sfarsit, data actualizarii, data publicarii
Date registru INACTIVI: Stare actuala, data de inceput, data de sfarsit, data publicarii
Date registru TVA SPLIT: Stare actuala, data de inceput, data de sfarsit

La data de 29 Martie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Verificarea datelor fiscale pentru parteneri prin serviciul web ANAF prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Parteneri.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.12.162. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.18.12.162 | Nexus Media