In aplicatia Xecutive.Retail, s-a introdus posibilitatea de a stabili ca anumite tichete sa devina inactive, in situatia in care aceste tichete nu mai sunt utilizate.
Tichetele care nu mai sunt utilizate si sunt salvate ca plati la bonuri fiscale nu pot fi sterse.

In interfata de vanzare, in interfata de incasare cu tichete sunt afisate doare tichetele care sunt active.

La data de 5 Iunie 2013 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Setare tichete de masa ca inactive prin modificarea unui modul existent în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail.

Această modificare asupra modulului o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 13.32.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.13.32.0 | Nexus Media