In Nexus ERP se poate crea o avertizare care se declanseaza la validarea documentului.
In cadrul avertizarii se pot defini:
- e-mail
- mesagerie interna Nexus
- SMS
- Afisare mesaj pe ecran
- la deschiderea modulului
- la validarea documentului
- conform unei frecvente programate
De exemplu pentru a primi un mail cu privire la validarea unei oferte client, creeam o avertizare cu optiunile:
cu formula:
INSERT INTO @ret_table ([text], al_tabel, pl_tabel, id_tabel, nume_tabel)
SELECT DISTINCT 'Validare oferta client: ' + RTRIM(a.nr_doc) +'/' + dbo.dtoc(a.data_doc), a.anluna, a.pct_lcr, a.id, 'oferprod'
FROM oferprod_view a
WHERE a.anluna = @al_tabel AND a.pct_lcr = @pl_tabel AND a.id = @id_tabel
La data de 27 Iulie 2017 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Creare avertizare la validare document Oferta client prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus CRM şi modulul Oferte clienti.
Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 17.18.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.
Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.
| v.17.18.0 | Nexus Media