Modulul Arhivare Rapoarte din Dosar Contabil se ocupa de generarea, tipărirea, stocarea și transmiterea periodică a listelor de rapoarte prestabilite pe societăți.

Avantajele utilizării modulului Arhivare Rapoarte sunt:
• La finalizarea unei perioade de evidență contabilă (lună, trimestru, semestru sau an) nu veți putea omite generarea rapoartelor necesare.
• Rapiditatea de generare si prelucrare a rapoartelor este semnificativ crescută prin eliminarea timpilor de selectare manuală a societății, modulului in care se afla raportul, a raportului, etc.
• Puteți genera la sfârșitul unei perioade o arhivă a rapoartelor importante în format PDF pe care să o salvați pe un server de stocare sau în cloud. Stocarea se face prin organizarea fesierelor în directoare pe societăți, luni, module, etc.
• Firmele de contabilitate pot trimite, în mod automatizat, prin email clienților lor rapoartele finale ale perioadei fiscale.
• Toate prelucrările, a tuturor rapoartelor si pentru toate societățile, se pot face într-un singur pas. Un raport se generează o singură dată, după care poate fi trimis către destinații multiple (imprimantă, disc sau email).

La data de 15 Martie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Modul Nou: Arhivare Rapoarte prin crearea unui modul nou în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Arhivare Rapoarte .

Aceast modul nou îl veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.13.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v. urmatoare | Nexus Media