Am modificat fereastra de afișare a comenzilor din aplicația NexusEasyRetail - Catering (v.20.21.57.) astfel încât utilizatorul să aibă acces dintr-o privire la toate informațiile necesare privind comenzile operate.

În cadrul coloanei "Client/referrer" vor fi afișate pe langă numele clientului și numărul acestuia de telefon (în cazul în care are unui asociat) și referrer-ul (cel care a direcționat clientul spre firmă).

În plus, începând cu această versiune se pot vizualiza în această fereastră și modalitățile de plată și observațiile adăugate pe comandă (prin intermediul butonului "Salvez observații" din cadrul meniului "Operațiuni bonuri")

La data de 14 Noiembrie 2020 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Modificare fereastră afișare comenzi din cadrul aplicației NexusEasyRetail - Catering prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail Catering şi modulul Bonuri fiscale.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 20.21.57. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.20.21.57 | Nexus Media