In aplicatia Xecutive.Retail, in interfele de vanzare s-a introdus posibilitatea de a edita datele clientilor conform setarii "Casierul are permisiunea sa editeze datele clientilor in interfata de vanzari" din pagina SETARI, sectiunea "Mod functionare".
Operatiile permise asupra clientilor sunt:
• Adaugare, editare client
• Adaugare, editare delegat client
• Adaugare, editare adresa livrare client
Editarea datelor clientului se efectueaza din interfetele de selectie a clientului, delegatului si a adresei de livrare, prin intermediul butoanelor "Adauga" si "Editare" din meniul din dreapta.
In cazul in care un client nu exista la cautarea dupa un anumit nume, apare o fereastra de confirmare a adaugarii unui client cu numele cautat.
La apasarea butonului de selectie delegat, respectiv adresa livrare, in cazul in care nu exista delegati, respectiv adrese de livrare, apare o fereastra de confirmare a adaugarii unui delegat, respectiv a unei adrese de livrare.
La data de 11 Iulie 2012 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Editare date clienti in interfata de vanzari in aplicatia Xecutive.Retail prin modificarea unui modul existent în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail şi modulul Verificare analize.
Această modificare asupra modulului o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 12.28.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.
Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro,
iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.
| v.12.28.0 | Nexus Media