Am modificat aplicația Nexus ERP (v.23.10.204 si v.23.11.82) astfel încât tichetele de masă să poate fi setate ca vizibile pe un anumit punct de lucru sau pe toate. Pentru a realiza acest lucru, am introdus câmpul "Punct de lucru" în fereastra de editare a unui tichet, din cadrul modulului "Listă tichete de masă". La instalarea patch-ului, acesta se va precompleta implicit cu punctul de lucru unde a fost creat tipul de tichet, modificarea lui fiind permisă ulterior doar la sediu. Itemul gol din lista de puncte de lucru indică faptul că tipul de tichet este disponibil la toate punctele de lucru.
Ulterior, în aplicația Nexus Easy Retail, la încasarea cu tichete sau tichete electronice, se vor încărca tichetele de masă create la punctul de lucru curent, cele care au fost setate pe punctul de lucru curent și cele setate pe toate punctele de lucru.


La data de 8 Iunie 2023 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate setare disponibilitate tichete de masa/cadou/sociale/electronice pe punctele de lucru prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail Supermarket şi modulul Bonuri fiscale.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 23.10.204. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.23.10.204 | Nexus Media